Review: "My Time At Sandrock" - Onze tijd in Sandrock zit er nog lang niet op

woensdag, 01 november 2023 om 19:35
ss 51035f2b910dbc962dba67fcfe74c4ee9bb4870b
Voor liefhebbers van games zoals Animal Crossing, Stardew Valley en My Time at Portia, is "My Time at Sandrock" een game die absoluut de aandacht verdient. Ontwikkeld door Pathea Games en uitgegeven door PM Studios en DMM Games Limited, wist dit Kickstarter-project meer dan 524.770 dollar op te halen via bijna 10.000 donaties, ruim vijf keer het oorspronkelijke doel van 100.000 dollar.
"My Time at Sandrock" is het ideale instapmodel voor casual gamers die op zoek zijn naar een ontspannende RPG-ervaring. De spelwereld heeft een kalmerende uitstraling, de personages zijn kleurrijk en boeiend, en de taken die je personage uitvoert tijdens het spel zijn rustgevend.
mtas screenshot 4k logo 01 scaled
Still 'My Time at Sandrock' via Renaissance PR
Zelfs doorgewinterde RPG-spelers zullen zich tot deze game aangetrokken voelen. Hoewel de gameplay eenvoudig is, heeft de wereld van Sandrock een bijzondere aantrekkingskracht en nodigt hij uit om keer op keer terug te keren. De game is verslavend en onderhoudend en weet je aandacht vast te houden, zonder dat het te zwaar op de hand is. Bovendien zijn er tal van leuke activiteiten, zoals kaartspellen spelen en sparren met de inwoners van Sandrock.
De inwoners van de stad spelen een cruciale rol en bieden boeiende karakterrelaties. Je kunt vriendschappen opbouwen en zelfs romances beleven met verschillende personages. Bovendien zijn er talloze dieren in en rond de stad waarmee je kunt communiceren en een band kunt opbouwen.
mtas screenshot 4k logo 07 1024x576
Hoewel we de uitgestrekte wereld van de game nog niet volledig hebben verkend, zijn we nog steeds betoverd door Sandrock en kijken we vol verwachting uit naar wat de game nog meer te bieden heeft. Volgens informatie van de makers staan ons nog spannendebossfightste wachten, en de mysterieuze bandiet die de stad teistert, belooft eveneens een boeiende confrontatie.
Onze tijd in Sandrock is eigenlijk nog te kort om alle aspecten van de game die we nog niet hebben belicht, uitgebreid te bespreken. Dit komt doordat de game zoveel te bieden heeft en we nog lang niet alles hebben kunnen ontdekken. Niettemin is ons enthousiasme onmiskenbaar, en we willen graag onze waardering uitspreken voor deze buitengewoon plezierige spelervaring, te midden van alle chaotische games die overladen worden met prikkels.
mtas screenshot 4k logo 13 1024x576
De rustgevende en gastvrije omgeving van "My Time at Sandrock" is ideaal voor toegewijde gamers die even willen ontspannen in een vredige RPG-omgeving. Tegelijkertijd is het een uitstekende keuze voor casual gamers die hun eerste stappen in het RPG-genre willen zetten. Onze tijd in Sandrock is nog lang niet voorbij, en we kunnen een bezoek ten zeerste aanbevelen.
"My Time at Sandrock" is vanaf 2 november beschikbaar. De langverwachte game zal zowel fysiek als digitaal te koop zijn voor de PS5, Nintendo Switch, PC, Xbox One en Xbox Series X. Bovendien wordt momenteel hard gewerkt aan een versie voor de PS4, waardoor nu nog meer gamers hun avontuur in Sandrock kunnen gaan plannen.
Met een bescheiden prijskaartje van €39,99 ben je al op weg naar het avontuurlijke woestijngebied. Dus waar wacht je nog op? Stap aan boord van dit avontuur in Sandrock en beleef een onvergetelijk en magische ervaring.