Deceive Inc. Review: Speel als een undercoveragent in een kleurrijke 70's setting in deze nieuwe, vermakelijke game!

zondag, 02 april 2023 om 18:49
ss 6609322ff66eb51b8a0108862f12ecbb7b3d6d6f1920x1080
Deceive Inc. is een unieke multiplayer-ervaring die draait om bedrog en tactiek. Het speelt zich af in een kleurrijke jaren 70-sfeer, waarbij spelers de rol van undercoveragenten aannemen die vermomd zijn als NPC's en de opdracht hebben een verborgen pakket te vinden terwijl ze detectie vermijden. De gameplay en regels kunnen in het begin overweldigend zijn, maar naarmate spelers meer vertrouwd raken met de controls, wordt het spel steeds leuker.
De gameplay van Deceive Inc. is boeiend, aangezien spelers informatie moeten verzamelen die over de kaart is verspreid en deze moeten gebruiken om kluizen te ontgrendelen die mogelijk naar het pakket leiden. Spelers kunnen ook veldupgrades, gezondheid en munitie verzamelen met behulp van informatie. Maar dingen kunnen in een oogwenk fout gaan, wat leidt tot momenten van frustratie wanneer spelers blindelings door tegenstanders worden neergeschoten.
Ondanks af en toe de frustratie is Deceive Inc. op zijn best wanneer je het speelt met leuke groep vrienden. De mogelijkheid om jezelf te vermommen als een levenloos object, nieuwe agenten, gadgets en vaardigheden, en de extractiefase die leidt tot heftige schietpartijen maken het tot een boeiende en leuke multiplayer-ervaring.
ss a672eeac6d37416cb75423fc86c65cd781f690d21920x1080 1024x576
Het is moeilijk om geen vergelijkingen te maken, de game deed ons namelijk qua gameplay een beetje denken aan "Among Us". Aan de andere kant doen de graphics weer erg denken aan Fortnite. Deceive Inc. doet wel compleet zijn eigen ding doet, en doet dat tevens ook erg goed. Na lang nadenken moeten we de conclusie trekken dat er geen echte concurrent voor deze nieuwe en leuke ervaring momenteel op de markt is.
De game heeft een paar kleine verbeterpunten, zoals het af en toe ervaren van verbindingsproblemen en het moeite hebben met de besturing. Ondanks deze kleine schoonheidsfoutjes, die mogelijk in een patch wel verholpen gaan worden is het nog steeds een geweldige ervaring om, vooral met vrienden te beleven. Het beloont spelers voor oplettendheid en het toepassen van tactieken, wat resulteert in een uniek en plezierig multiplayer-spel dat de moeite waard is om uit te proberen.