Super Mario Bros. Review door Fabian van der Gijze: "Ik heb er van genoten, ga deze film zien!"

woensdag, 05 april 2023 om 15:11
72y7d6gnactcgrdvp9zgjt3ve0a
De langverwachte verfilming van Super Mario draait vanaf vandaag eindelijk in de bioscoop. Fabian ging vorige week voor ons naar de persvoorstelling van de nieuwe Super Mario Bros. film en liep met een fijn gevoel de bioscoopzaal uit. Benieuwd naar zijn bevindingen? Check het in de video hieronder!
De Super Mario Bros. film, een avontuur gebaseerd op het gelijknamige en wereldberoemde Nintendo-videospelletje, vertelt het verhaal van de loodgieters Mario en Luigi uit Brooklyn. Ondanks hun mislukte Super Mario Bros. loodgietersbedrijf, zijn ze vastberaden om de ondergrondse lekkage op te lossen die door de media zijn gemeld. Tijdens hun poging om de lekkage te repareren, worden ze door een pijp gezogen en gescheiden van elkaar.
hz4vulsuurohskr4iiub3t10lt4 1140x570
Super Mario Bros, Universal ©
Mario belandt in het Mushroom Kingdom en ontmoet Toad, die hem vertelt dat Luigi in de "Dark lands" is beland, onder controle van de boosaardige Bowser, die van plan is om het Mushroom Kingdom te vernietigen en met Prinses Peach te trouwen. Toad brengt Mario naar Peach, terwijl Luigi gevangen wordt genomen door Bowser's leger en gevangen wordt gehouden boven een zee van lava.
De Super Mario Bros. film is gebaseerd op de populaire videogame-franchise van Nintendo en wordt geproduceerd door Illumination, Universal Pictures en Nintendo, gedistribueerd door Universal. De film is geregisseerd door Aaron Horvath en Michael Jelenic, met een script geschreven door Matthew Fogel. De stemmencast bestaat uit een indrukwekkende line-up van acteurs, waaronder Chris Pratt, Anya Taylor-Joy, Charlie Day, Jack Black, Keegan-Michael Key, Seth Rogen en Fred Armisen. The Super Mario Bros. film draait nu in de bioscoop!